20 Ocak 2011 Perşembe

***---PaC-MaN---***

Bu kolyenin bir benzerini internette gezinirken görmü$tüm...elbette bayıldım... Hem renk dolayısıyla, hem de bir Pac-man sewer olduğumdan...(Orjinal we sewimli olan her $ey benim olsun istiyorum!!! 8D)
"Bunu yapmakta ne war?" dü$üncesi ile elimde olan "Amos i Clay" namı değer "zıplayan hamur"larım ile i$e ba$ladım. Bilmeyenler için özelliğini özet geçmek isterim...
Sahipleri ürünlerini $u $ekilde tanıtıyor...

"Dünyanın en hafif zıplayan oyun hamuru ile yapacaklarınız sınırsızdır. İsterseniz sevdiklerinizin resmini koyabileceğiniz şık bir çerçeve, isterseniz görenlerin iştahını açacak süper menüleri veya birbirinden güzel oyuncaklar yapabilirsiniz
Yaptığınız tüm çalışmalar hamur kuruduktan sonra sertleşerek sabit olarak kalır. Hamur kurumadan çalışmalarınızı bozar, hamuru kutusunda muhafaza ederseniz uzun süre sorunsuz kullanabilirsiniz. (Kullandığınız hamuru muhafaza ederken üzerine birkaç damla su serpmeniz tavsiye edilir.)
Amos zıplayan oyun hamuru ile doğadaki tüm renkleri elde etmeniz mümkündür. Aşağıdaki tabloda belirtilen ölçülerde belirtilen renkteki hamurların birleşmesinden meydana gelen renkler örnek olarak verilmiştir. Siz kendi zevkinize göre istediğiniz tüm renkleri elde edebilirsiniz."




Genellikle Okul Öncesi Öğrencilerinin kullandığı bu ürün pek yaygın değil... Bir Anasınıfı Öğretmeni olarak bu üründen haberdarım elbette =)
Pac-man kolyemi yaptım... İnanılmaz kolay we inanılmaz zewkli... Polimer kil'den çok daha kolay kullanımı we uygun fiyatı olduğunu söyleyebilirim.
$iddetle tawsiye edilir =)

Gelelim kolyeme...



"Bu kolyeden ben de isterim!!!" diyen warsa bana mail yoluyla ( 1c.myneverland@gmail.com ) ula$abilirler.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder